lördag 28 augusti 2010

färgutmaning på SWESCRAP BLOGGEN

Japp jag måste erkänna att min scrapmojo har inte varit det den brukar de sista veckorna.. Jag har fått tvinga mig till scrapbordet, väl där har det både varit kul och jag har blivit nöjd..

Däremot tror jag att mannen är nöjd för min städmojo har varit större än vad den brukar...

Jag gillar färgutmaningarna på Swescrap och jag gör en hel del av dem. Idag är det ny färgkombo. Orange, lime och blå.



Mycket med uppstart på jobbet , en del nya utmaningar på G där...superkul... kalas imorgon för släkten, ska fira att sonen snart är 9...

Planerar också så klart för min "husmors" semester med en vän på Karpatos.. Nu åker vi om mindre än 2 veckor... wowo... det ska bli skönt...

Nä nu är nog golven torra efter våttorkningen...

2 kommentarer:

  1. Den är läcker! Gillar färgerna starkt! Varken städ eller scrapmojo här, undrar när det vänder...

    SvaraRadera
  2. Supersnygg!

    Hurmors semester låter inte fel! Byter gärna...!

    SvaraRadera