tisdag 6 mars 2012

Till Salu - Dies

Som sagt vi ska ju flytta och jag passar på att göra en ordentlig rensning i min scraphörna. Alla priser på diesen är inkl frakt skulle du vilja hämta grejor här hos mig alternativt hämta på Inzpiramässan i Helsingborg drar jag av en tia på priset. Skriv en kommentar i tråden. Först till kvarn :) Glöm inte att lämna en mailadress där jag kan nå dig :)


 Quickutz dies storlek 2*2 + en cookiedie
1. Tulpan Cookie Cutter 35 kr
 2. Trollslända 35 kr sålt
 3 minitags 35 kr
 4 blad 35 kr
 5 löv 35 kr
 6. cirkel 30 kr
 7 scalloped cirkel 30 kr
 8 minitags 35 kr
 9. korg 35 kr

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------------------------


cookie cutter alfabet bright 150 kr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Metro skinni mini ( jag vet att det står moxie på plastfickorna men det var dem jag hade ;) ) 150 kr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------
som sagt först till kvarn, skriv kommentar här i detta inlägg om du vill handla. Infon ligger ute på flera ställe på nätet men kommentarer här gälls.

11 kommentarer:

  1. Hej! Jag är intresserad av att köpa:
    3 minitags 35 kr
    4 blad 35 kr

    pm gärna mig på svenskscrap. Mvh Kattie

    SvaraRadera
  2. Hej! Lägg på nr 3 minitags på mitt, om Kattie skulle ångra sig. Mvh/Josefin (josefinida(at)hotmail.com)OBS! (at) = @ :)

    SvaraRadera
  3. Bårder o klamrar tack. =0)/Susanne
    susanne.a.karlsson@live.se

    SvaraRadera
  4. Hej jag vill ha.

    2. Trollslända 35 kr

    therese.bohman@hotmail.com

    mvh/Therese

    SvaraRadera
  5. Hej, köper gärna Blossom mini.

    Sofie

    broosan2000@yahoo.se

    SvaraRadera
  6. Nedrans otur att jag kom sist. Får väl fundera på stora Blossom istället för lilla en stund då :)

    Kruxet är att jag inte har någon Sizzix ännu haha.

    //Tris

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag vill gärna köpa de tre dinostämplarna, nr 14 , 50sek.
    Hämtar dem hos dej eller på jobbet. Om de finns kvar att köpa vill säga...
    Kram Louise

    SvaraRadera
  8. Jag igen...
    Ifall du skulle ha flyttstädat bort min mailadress... cltjalve@hotmail.com
    / Louise

    SvaraRadera
  9. Jag köper gärna blossom Grand Med vänlig hälsning, Malin J

    SvaraRadera
  10. Glömde mailen Malin.jinnestal@telia.com Med vänlig hälsning, Malin j

    SvaraRadera
  11. Hej.
    jag vill gärna köpa alfabet BRIGHT / Jessica larsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera