onsdag 13 oktober 2010

besök hos Reprint

jag fick äran att följa med Eva ( Scraproom) när hon skulle till Reprint på återförsäljarträff. En väldigt inspirerande dag med 4 olika minikurser. Jag var så taggad när jag kom hem så jag scrappade lite till. Svensk Scrapbooking hade ju CC så det blev 2 alster dit.

En LO med papper från Inkido.Och stämplar från Reprint. Givetvis hittar du allt på Scraproom. Jag tror dock att stämpelsetet som heter Basic set kommer att ta slut i ett nafs, så användbart !!


Har använt samma stämpelset här tillsammans med ett set från My Paper World. Båda seten är väldigt användbara och pisvänliga.+ en del distresser så klart...


Gjorde en tag till med material som blev "över" från layouten. Kan ju inte få för många tags till jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar