söndag 9 januari 2011

Ledigheten börjar gå mot sitt slut...

och det är faktiskt ganska okej ! De sista dagarna har varit sköna. T var hos kompis igår så jag fick en del timmar i scraphörnan= me like !! Fick både städat och scrappat. Sorterat ut en massa som ska med till Loppisbordet nästa helg !! Hoppas jag kan handla lite av andra som säljer med ( hihi).

Idag ska barnen skjutsas till farmor o farfar. Skolan är ju stängd imorgon och vi behöver jobba så då får barnen vara där !

Vi har ju börjat "prenumerera" på matkasse från mat och Ro. Vi har bestämt oss för att ha varannan vecka och jag saknar det redan. Vi har ätit 4 rätter denna vecka och alla har gått hem. Jag och mannen tar sista rätten ikväll... Vi får se hur det känns i vardagen, kanske det blir varje vecka...

Vårterminen är i gång på Scraproom. Vårens alla kurser är planerade. Min första kurs är den 7 februari. Tim Holtz goes Shabby Chic... Vi arbetar ed Tims grejor tex embossing, embossfolder, blommor, distress crackle paint, edge scrapper, papper mm.

sneektimholtz

Hela layouten kommer snart att finnas på Scraproom.

Tjingeling !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar