fredag 25 mars 2011

Tänk så mycket det kan hända på en vecka...

Ojojoj vad mycket som kan hända på en vecka !! Eller kanske två får man säga eftersom en del hände under förra veckan på semestern. Jag skapar för fullt med mitt första DT kit från Engströms, bloggar där för första ggr på lördag. Lördagar kommer att vara min dag där. spännande med material som man inte valt själv !!


Hade en fantastisk minialbumkurs på Scraproom i onsdags, tack alla ni som förgyller kurserna ! På söndag är det mässa och det ska bli såååå kul att träffa er alla, kom fram och säg hej ! jag är nog mest på träffen för det är mitt ansvarsområde....


och nu till en ännu större nyhet ( enl. mig själv i alla fall ) Det kommer att bli en ny svensk Scraptidning....




och jag kommer att ha ett finger med i spelet !! Jag är säker på att det här kommer att bli hur bra som helst. 3 duktiga tjejer i ledningen för tidningen och ett kreativt team/ koordinatörer som inte går av för hackor. Längtar tills den kommer ut !!

6 kommentarer:

  1. Vad roligt, det ser vi fram emot. Vi är ju inte precis bortskämda med svenska tidningar. Vi ses på söndag.

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt!!! Vad spännande!

    SvaraRadera
  3. Vad kul Helena, Grattis! Häftigt! Jag såg precis denna sidan på Facebook hos Helena B. Har hon oxå ett finger med?

    SvaraRadera
  4. Tidningen ser otroligt spännande ut, hoppas att jag hittar den när den kommer ut:)

    SvaraRadera
  5. Å vad jag har längtat efter en ny tidning. Attans vad spännande :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tidningen "bloggade" jag om på fb häromdagen inte visst jag att du hade ett finger med i spelet, spännande!
    Den ser mycket intressant ut!
    De kommer bli såå nöjda med ditt deltagande det är jag övertygad om!
    LYCKA TILL!!!
    Kramis

    SvaraRadera