söndag 5 juni 2011

Mina kurser på Scraproom

Jag bara älskar att ha kurser på Scraproom, finns bara en nackdel och det är att jag själv blir såå inspirerad så jag måste pyssla direkt !! ( I-lands bekymmer, jag vet).
Jag håller ofta i olika temakurser. Sist så gjorde vi minialbum av påsar. Har kan ni se några av deltagarnas innan de blev helt färdiga... Nästa gång ska jag skriva upp vem som gjort vilket, jag kommer inte ihåg nu.






Nästa kurs är den 16 juni och då ska vi leka loss på canvasduk. Jag har gjort ett inlägg om det längre ner. Du hittar det här. Jag har gjort ett par tavlor till








Ikväll är det scrapträff och då jobbar jag faktiskt inte utan jag kommer och scrappar. Vi ses !!



2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina tavlor du gjort! Hoppas du håller den kursen igen för den vill jag jättegärna gå! Jag har köpt tidningen till dig!
    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Jättefina minialbum! En sådan kurs skulle jag vilja gå!

    SvaraRadera