tisdag 6 mars 2012

Till Salu - papper + dekorationer

Alla priser är UTAN porto när det gäller papper då frakten är lite mer kostsam. Skicka lätt med posten kostar 39 för 500 g , 59 kr för 1 kg och 2 kg kostar 89. Givetvis samfraktar jag. Vill du hämta hos mig i Munka-Ljungby ( Skåne ) går det också bra eller så kan du hämta upp på inzpiramässan i Helsingborg den 25 mars.

Skriv i detta inlägget om du vill handla. Först till kvarn. Vikten är utan emballage. Glöm inte att uppge din mailadress så jag kan ta kontakt.


Mönstrade papper jul 11 st , vikt ca 200 g. 50 kr


 Stort Dekorationspaket jul 50 kr 




--------------------------------------------------------------------------


Dekorationspaket inkl 5 gamla boksidor 60 kr 




---------------------------------------------------------------------------
BRUNT / SVART /VITT

Mönstrade papper 9 st, vikt 140 g 40 kr



----------------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------------------------------------------
BARN / LEK 

Dekorationer 30 kr

---------------------------------------------------------------------------------



Alla papperstorlekar är 12*12 om inget annat anges. Porto tillkommer på allt i detta inlägg. 









6 kommentarer:

  1. Hej vill ha:

    * RÖTT / ROSA / GULT / ORANGE
    blandade blommor 40 kr

    * cardstock 11 st , vikt ca 200 g 40 kr
    blommor i vitt, grått , brunt o svart 40 kr

    * dekorations paket i blått 50 kr

    * GRÖNT
    cardstock 10 st , vikt ca 200 g 40 kr

    *mönstrade gröna 14 st 50 kr
    eller båda för 80 kr

    * PION DESIGN & MAJA DESIGN
    mönstrat 10 st 50 kr

    *Romantiskt paket
    6*6 papper Melissa Frances 19 st kvar samt dekorationer 50 kr

    Min mail:
    therese.bohman@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hittade massa fint och undrar om du skulle kunna vänta till den 16med bet då mitt första csn kommer igång då!?

    Min mail
    steffy666@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej! :)
    Jag köper gärna mönstrade papperspaketet för 60:- (RÖTT / ROSA / GULT / ORANGE)


    Min mail; emelieaspelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Oj, allt kom inte med. Vill gärna ha mönstrade papper (BLÅTT) också för 60:- :)

    Du får gärna maila kontouppgifter så för jag över pengar direkt :)

    SvaraRadera
  5. Hej och tack!

    Vill ha:

    * Cardstock jul 8 st , vikt knappt 200 g 20 kr

    * BRUNT / SVART /VITT
    cardstock 9 st varav de vita är pärlemoskimrande. vikt ca 200 g 40kr

    * blommor i blått och grönt 40 kr

    * papper mönstrat 16 st, vikt ca 300 g 50 kr

    min mail:
    steffy666@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag vill GÄRNA köpa gröna och blå blommor-paketet, för 40 kr!
    Kan betala direkt!

    berggren_lisa@live.se

    /lisa

    SvaraRadera