tisdag 23 augusti 2011

höstens intåg på Scraproom

Och då ska vi scrappa alla härliga sommarbilder eller hur ??

Vill du göra ett minialbum så har jag kurs på scraproom på onsdag 24 augusti, finns några/någon plats kvar så anmäl dig gärna. Det här har jag skrivit om kursen innan...

Har visar jag lite bilder på det album som jag ska hålla kurs i på Scraproom onsdagen den 24 augusti 18-21. Det finns platser kvar ! Du anmäler dig till Scraproom 042-201756 eller på plats i butiken.








Givetvis är det precis som vanligt att du själv väljer vilka papper / stil du vill ha på ditt album. Jag har valt den marina stilen ala Maja Design, men du kan välja vad du vill


och den 30 augusti kör en favorit i repris !!

Detta gjorde jag o kursdeltagarna förra gången

Här är min;



Här är några som kursdeltagarna gjorde;

Åsa, Susanne, Maria och min.



Anmäl dig till Scraproom.

Och är du bara sugen på en träff så är det träff nästa söndag !! Kom vettja !! Så träffas vi där !!

och sist men inte minst ... Man märker att hösten är på G för det fullkomligt väller in nyheter i butiken !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar