söndag 7 augusti 2011

ta mig till havet....

men inte idag tack ! För idag är en tråkig trist regning dag .. usch jag tappar all ork direkt !! Inte sugen på nåt...
Lite röj i scraphörnan, lite röj i garderoberna.. ja sen blir det nog inget mer...

Förra söndagen däremot var jag ju på Scraprooms söndags träff. Då scrappades det en hel del ...kul...

Jag gjorde denna med material från Maja Design Skärgårdsliv.. du hittar materialet på Scraproom.



men jag har en vecka kvar på min ledighet... skönt... planerar lite röj i förråden, en tur till Gekås, förhoppningsvis lite sol och kanske bad men väderprognoserna ser inte lovande ut alls...vi får väl se..

1 kommentar:

  1. Den blev ju jättefin när den blev färdig. Jag hade tänkt ta mig till Ullared på tisdag kanske om jag giter.

    SvaraRadera