torsdag 20 oktober 2011

Mera Phantom !

Jag kunde inte låta bli att sätta saxen i Phantom papprena en gång till. Älskar verkligen dem.

Först gjorde jag en höstig LO på min son.




jag har stämplat lövstämplar och embossat dem bakom fotona. Gått ganska hårt åt kanterna med edge scrappern. Klippt ut detaljer i Haunted.

Material;
Pink Paislee Phantom ; Mystic och Haunted
Bokstäver Prima stickers.

Sedan en lite mer spöklik Halloween LO.



Svart mist som jag sprayat med hjälp av en stencil. Klippt ut titeln ur pappret Haunted.Utstansade dekorationer.

Material;
Phantom; Obsure, apparition, haunted.

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg - hit lär jag återkommer. Är lite nybörjare med scrapping och dyl - har mest hållt på med smycken. Men det är alltid kul att lära sig nya saker!!
    Mvh
    Susanne i Åhus

    SvaraRadera