torsdag 9 maj 2013

Känner du någon som ska gifta sig ?


Jag har gjort ett lite annorlunda bröllopskort. Givetvis kan man använda det till annat med :)

Allt material hittar du hos Engströms !
 
Här kommer lite steg för steg bilder


1. Börja med en papperspåse och en tag

2. Jag har skurit ut en bit från Primas nya serie Fairy Rhymes

3. Stansat ut en snygg hörn dekoration från Cherry Lynn Design, Ivy Corner Flourish. Jag använder chalk över de gröna bladen för mer liv. Bokstäverna kommer från MME chipboard shapes.

4. Blommor och bling. Blomman har jag färgat in med chalk. Och en liten trädekoration
( också från Prima)
 

5. Jag färgar in tagen med distresser och gesso. Sedan stämplar jag med vit distressstain
 

6. Stämplar texten Dreams come true med röd dyna. Stämplen är också från Prima.


 
Färdig :)
 
Ha en skön Kristi Flygare Helg ! Ta det lugnt i solen // Helena


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar