söndag 7 november 2010

dags för årets julalbum

För tredje året i rad så har jag förberett ett album för 24 dagar i december. Jag fotar och dokumenterar våra julförberedelser. Det är så kuyl att ha och jämföra. Givetvis kan man ha det som ett vanligt album med jultema med. Shabby kan man väl säga om detta album där jag använt mig av material från bla inkido och Pion Design

julalbum2010

24dagardecnr2

Om du är sugen på att göra ett du med så har jag kurs på Scraproom den 18 novemner kl 18-21. Anmäla dig gör du till Scraproom på tel 042-201756 eller kom in i butiken.

Här är mitt album för 2009 och här för 2008
För er som undrar hur det går med husplaner mm så vet vi ingenting och det tar kål på mig....

6 kommentarer:

  1. Det är såååå himla fint!!! Åh vad jag önskar att jag hade tid att göra ett sånt här album.

    SvaraRadera
  2. Åh, hej förresten! Kikar in här och vad hittar jag..... SUPERINSPIRATION!

    Jag skriver mer på swe. Kolla in på forumet.

    SvaraRadera
  3. Whaooo Bella du är ju helt grym på det där.....
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Sååå vackert!!! Sätter du in alla foton senare, eller skriver du ut för varje dag/några dagar och scrappar under tiden? Vore kul att se ett "fullt" album...

    By the way... länken för album 2009 funkar inte, den säger bara att sidan inte finns...

    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  5. Jättefin, måste göra en sådan till nästa år.
    En fråga - vad har du för storlek på albumet??

    SvaraRadera