fredag 2 maj 2014

File folder- just love it :)


Om det nu är någon som har missat att Pysseltagen fått in Heidi Swapp i butiken så har ni tillfälle här att bekanta er med det :). Jag har gjort ett minialbum där jag använt dekorationer, memory file-kit och papper från Heidi Swapp. Du hittar allt här . 



Jag har även använt seambindingband som jag mistat till önskad färg. En snygg tofs och eyelets från We R memorykeepers


Jag "byggde" ett eget litet minialbum på insidan av framsidan. Man kan göra det på hur många sätt som helst:) 










Hoppas att du blev inspirerad :) Nästa vecka så startar min lilla mask/stencilskola. Då ska jag i ett par veckor visa er på lite olika sätt man kan använda masker/stenciler. Vi ses igen // Helena

1 kommentar:

  1. Om jag blev inspirerad? " A ja..." : )

    Kram Louise

    SvaraRadera