lördag 20 november 2010

Mycket i livet=ingen blogg ???

Tiden räcker inte riktigt till och därför har bloggen fått stå till baka lite. Nu har jag lite skapat att visa så jag hoppas att inläggen ska komma lite tätare...

Förra helgen var jag på en urmysig scraphelg i Steninge. det var Pia på lektyg och hantverk som ordnade den. tack till henne och hennes team samt till caroline & Annette !! Det gör vi om !!

Nu är jag nyss hemkommen från en tjejträff med de bästa vännerna i världen, jag tror ingen har bättre eller roligare vänner med för den delen ?? !!! 3 rätters i går kväll, musiklekar, vin, övernattning. Uppe i ottan igen i morse, Zumba och sminkkurs på hälsans hus = kanondagar !!
Nu är jag trött o sliten. Det är resten av familjen med... Tilda har feber och hosta... Fy katten. Jag vill inte vabba nsta vecka, har MYCKET på jobb !!

Nog tjatat här kommer två av alsterna sedan helgen i Steninge !!

Denna layouten gjorde vi med hjälp av ett kit som man kunde köpa och så fick man handledning av Mija som är DT hos Pia.

imajasträdgård

Och denna är gjorde efter en steampunk layout av DT jenny men man skulle göra den i glassigt pastelliga färger...

glassigsteampunk

Imorgon är en blank dag i kalendern... Bara lite adventsljus pyssel på kvällen = mysigt !
Ps ni som undrar det var några andra som köpte huset... men det känns ganska bra ändå... Nu ska vi rusta källaren istället, vi har ju massa kvadrat där och det blir ju mycket billigare...

1 kommentar:

  1. Vilka fina LO Helena!
    Tack för en mycket trevlig kväll i kursen "en mammas december". Jag fick mycket inspiration den kvällen.
    Kram Yvonne.

    SvaraRadera