tisdag 23 november 2010

LOVE FILM

Jag är en BUZZADOR. Det betyder att jag får äran att testa olika produkter vid olika tillfälle. Jag har under en månads tid testa LOVE FILM. DEt innebär att jag önskar vilka filmer jag vill se och så får jag 2 filmer, tittar på dem, skickar tillbaka när jag är färdig och sedan kommer två nya filmer !! Finkar verkligen kanonbra tycker jag och resten av familjen !!
Vi har sett två barnfilmer ; Till vildingarnas land och Ice Age 3. Båda kan varmt rekommenderas även om min favorit var Till Vildingarnas land, en film som både var kul, lite läskig och sorglig.
Vi vuxna har sett The invictus som handlar om Sydafrika och president Nelson Mandela. Jonas gillade den bättre än vad jag gjorde. Lite långsam för min smak. Film nr två var en "tjejfilm" enl. Jonas. Dear John men jag tyckte den var riktigt bra och innehöll allt en riktig tjejfilm ska...

Så jag kan varmt rekommendera LOVE FILMs konceptet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar