onsdag 23 februari 2011

BLINGO

I söndags var jag på Blingoparty hos Susanne. Trevliga kläder. Idag låg de i brevlådan. Fantastikst sköna kläder faktiskt !

Jag köpte en kjol i ljusgrå, så skön att dte knappt känns som man har nåt på sig ( hihi)

och en klänning till T. Hon har precis växt ur sina favvisar. Jag tror hon kommer att älska denna



Jag fick ett par kneehigh strumpr med i rosa/rött fast de är hos Susanne, kommer att bli fiiina till.

jag köpte ett hemligt plagg med. Gillar nästan denna mer... Hon kommer att vara så fin i den i vår/sommar.



idag kommer barnen äntligen hem efter 4 nätter hos farmor & farfar ! Och vi ska till frissan... Kan inte bestämma mig om jag ska klippa av det eller bara toppa till... Har funderat på "haklångt" ett tag, får se vad "experten" säger...

3 kommentarer:

  1. Hallå där....jag har precis klippt av mej till haklångt... Följetång detta - vi tycks tycka det samma om det mesta:)

    SvaraRadera
  2. Din frissa var skitsnygg!! Jag kommer inte ihåg var jag köpt blommorna (har ju lite många) men jag ska spara någon förpackning till dig.

    SvaraRadera
  3. Hej Helena!
    Satt och letade på Susannes blogg efter lite inspiration till inbjudningskort och så klickade jag vidare in på din blogg och såg ditt inlägg..
    Så roligt att du gillar kläderna! Och tröjan var ju supersöt:)

    Hoppas att vi ses igen!
    Hälsningar

    "Blingo" Josefin

    SvaraRadera